czwartek, 11 sierpnia 2011

Rozdział 1: Przeprowadzka

SALLY4010:
Mam dobrą wiadomość.
AMY4426:
o co ci chodzi Sally?
SALLY4010:
mama. pyta się, czy mogę się do was wprowadzić.
AMY4426:
no jasne, siostrzyczko, kiedy?
SALLY4010:
jak najszybciej.
SALLY4010:
mama ma dość tego, jak tata mnie traktuje.
AMY4426:
okej, wszystko załatwię, czekaj na telefon.

Na tym skończyłam rozmowę na czacie z moją siostrą.
weszłam na anty-bieberową stronę, i zaczęłam pisać co nowego wymyśliłam o nim.
ANTYSRUSTINKA: napisała:

Kiedy Bieber był mały,
to wyjął z gówna sandały.
Chodził w nich przez lata,
śmiał się z niego nawet tata.
Bił go pasem w dupe,
aż Justin zrobił kupe.
Pewnego dnia Justin zeżarł gramofon,
a prosto z dupy wyszedł mu mikrofon.
Sobie zaczął śpiewać,
przechodził tam koleś,
myślał że to baba,
więc wsadził mu przez okno kebaba.
Zaproponował mu karierę,
aż JB został totalnym frajerem.
Pewnie jestem wieśniak,
lecz kiedyś zapamiętacie,
że Justin Bieber,
sra jeszcze w gacie.

AGATA: napisała:

To przysłowie nie jest głupie bieber grzepie palcem w dupie.
Bieber lubi wpieprzać wiśnie bo go potem [CENZURA] ciśnie.
Bieber lubi dawać dupy gdy zasuwa na zakupy.
Czy to piątek czy niedziela justin [CENZURA] se wpierdziela.

J nie byłam taka pomysłowa, więc napisałam tylko:
Czy to piątek czy sobota, Justin bieber to idiota!
Wyłączyłam kompa.
nie wiedziałam co mam robić.
Nagle zadzwonił mój telefon.
skoczyłam po niego i odebrałam.
-Pakuj się, masz wylot jutro rano.-odezwała się Amy w słuchawce.
-SUPER!-Wrzasnęłam chyba na całe mieszkanie, bo po tym, moja mama weszła do pokoju.
Wyglądała całkiem młodo jak na czterdzieści trzy lata.
nie dawno miała urodziny.
ja za dziewięć miesięcy, w kwietniu kończę 18 lat.
-Co się stało?- spytała mama.
-Jutro mam wylot. Dogadałam się z Amy, tak jak kazałaś.
-A szkoła?
-będę chodzić do liceum w kanadzie.Amy już coś dla mnie. Podobno to najlepsza placówka w całym
Stratford.
-Okej, córciu, to... pakuj się... jutro twój wielki dzień...- zawahała się
-dobrze, mamo. nie mogę się doczekać...


1 komentarz:

  1. Fajne nawet lepsze od mojej tylko pod koniec takie malutkie literki ale to też widać

    OdpowiedzUsuń